Užsiėmimai

Asmeninė sesija. Užsiėmimo eiga individuali. Į užsiėmimą įeina relaksacija, kvėpavimas gulint, meditacija sėdint, rašymas ir pokalbis.

Pilates - treniruočių metodas, jungiantis įvairius rytų (taiči ir joga) ir vakarų kultūrų treniravimosi metodus, skirtas lavinti giliuosius kūno raumenis. Judesiai atliekami tolygiai, pakartojami minimaliai. Svarbus plastiškumas. Dėmesys koncentruojamas į treniruojamus raumenis.

Funkcinė Ahimsa treniruotė. Viso kūno stiprinimo treniruotė, jungianti įvairius joga ir pilates pratimus, skirtas lavinti giliuosius ir išorinius kūno raumenis. Judesiai atliekami tolygiai. Dėmesys koncentruojamas į treniruojamus raumenis.
Užsiėmimais gerinamas sąnarių paslankumas, raiščių elastingumas, raumenų balansas, stiprinami vidiniai ir išoriniai raumenys. Ugdoma koordinacija bei ištvermė, didinamas lankstumas specialiais dinaminiais pratimais.

Ahimsa Joga. Ahimsa, tai neprievarta - harmonija ir taika su pačiu savimi ir aplinkiniais, todėl ir šios jogos asanos yra labai paprastos, bet labai veiksmingos kiekvienam, kuris ieško:

• Kaip atrasti pusiausvyrą
• Pagerinti sveikatą
• Pagerinti koncentraciją
• Pagerinti kraujotaką ir limfos cirkuliaciją
• Sustiprinti kūną, padidinti lankstumą.

Joga atsirado mano gyvenime automatiškai, pilates mankšta savaime perėjo į jogos pratimus. Mane pasiekė žinutė apie Šivanandos jogos mokytojų kursus, kurie vyko Lietuvoje sukurtame joginiame ašrame. Mano kelionės į Indiją buvo transformacinės.

Kūnas tai namelis, kuris vedamas, jis turi būti tinkamai paruoštas, sveikas. O sveikata - tai yra pusiausvyra. Reguliariai atliekami jogos pratimai/ asanos padeda pasiekti šią pusiausvyrą, būti sveikesniems ir laimingesniems.

Rekomenduoju atvykti 20 minučių anksčiau, laikas sau, vidinis stebėjimas, meditacija maunoje - tyloje.

Palaiminimas (dikšos) fenomenas
Dikša - tai jėga, kuri sunaikina problemų, neurozių ir prieštaravimų šarvą, užpildo širdį ramybe ir meile. Ji padeda išlaisvinti vidines jėgas, pajusti savo potencialias galimybes ir suteikia gyvenimui džiaugsmo energijos. Tokiu būdu visi mūsų vidiniai ir išoriniai prieštaravimai užleidžia vietą vienybei.
Dikša padeda surasti džiaugsmą ir pajusti pasitenkinimą nekeičiant savojo Aš.
Atsiranda natūralus įkvėpimas ir jėgų antplūdis.
Pagal Indijos mokymus ir J. Statkausko knygą Avataras. Neišgalvotos istorijos.

Stress Detox per meditaciją. Dviejų dienų programa. Streso, toksinų paleidimas. Per dvi dienas išmokinamos ir atliekamos praktiškai, šeši būdai meditacijos, kad pašalintume kliūtis, kurios kliudo auginti meilę ir gerbūvį.