Praktikos

Praktikos, mokymai, seminarai


Mano vardas  Vaiva Motiekaitytė, esu Ahimsa saviugdos studijos kūrėja, jogos mokytoja. Esu Vieningos sąmonės trenerė. Mokiausi garsioje pasaulinio lygio žmonijos transformavimo mokykloje. 

Stress Detox per meditaciją. Tai dviejų dienų programa. Streso, toksinų pašalinimas iš visų penkių kūnų. Per dvi dienas išmokinamos šešios meditacijos rūšys, kad pašalintume kliūtis, kurios kliudo auginti meilę ir gerbūvį. Tai metodai iš Indijos, padedantys išsivaduoti nuo streso.

Jogalates/Joga. Įvairovė, dinamika, judesys išplaukiantis iš judesio.

Kaip tai veikia:
Kvėpavimo kontrolė
Kuomet koncentruojamės į kvėpavimą - vyksta išsivalymas nuo toksinų, sumažinamas streso lygis.
Koncentracija į judesį padeda įjungti daugiau raumenų į darbą - pasiekiami geresni rezultatai.
Jogos metodo pagalba padididinsim lankstumą, o pilates metodas padės sustiprinti raumenis ir taip padėsime sau dėl nugaros skausmų.
Nauda:
- Padidėjęs lankstumas
- Pagerėjęs sąnarių mobilumas
- Padeda sustiprėti stuburui
- Sumažina stresą
- Padidina saves savistabą, stebėjimą, sąmoningumą
- Gerovė ir ramybė. 

Joga. Asanos - tai nėra paprasti fiziniai pratimai ar mechaniškai atlikta poza. Tai sąmoningas procesas, kuris apjungia žmogaus fizinį kūną, nervų sistemą, sąmonę, intelektą ir savąjį "aš" į bendrą harmoningą visumą. Asanos veikia ne tik fizinį kūną - jų metu stabilizuojama psichologinė būsena, nuraminama nervų sistemą. Ši technika harmonizuoja, atgaivina, nuramina protą, atpalaiduoja bei atnaujina visą kūną, pakelia bendrą tonusą organizme. 

Ahimsa kundalini meditacija pagal Ošo

Pradžioje atliksime atsipalaidavimą.
Tai yra svarbu, kad būtų galima judėti be pastangų, įsileisti į save gyvybinę energiją ir leisti jai reikštis. Leidimas būti vedamiems šviesos.
Kuomet kūnas juda be pastangų, vyksta gijimas.
Pagal Ošo muziką.
Atsipalaidavime vyksta:
15 min. kratymasis - kūno vibracija.
15 min. šokis be pastangų, atsipalaidavime tiek, kiek leidžiama tą akimirką.
15 min. liudijimas ir vizualuzacija - džiaugsmo išreiškimas.
15 min. gulėjimas atsipalaidavus - įtvirtinimas - laikas rezultatui.
Šios praktikos dėka, ypatingai stipriai pravalysi pirmąjį energetinį centrą - muladharą (atsakinga už išgyvenimą: darbą, pinigus) arba tuos energetinius centrus, kuriuos pravalyti tuo metu bus reikalingiausia.
Mokestis: sąmoninga auka
Praktiką veda Vaiva Ahimsa
Po praktikos - pasidalinimai, diskusija.

Vizualizacija ir meditacija moterims. "Stebėjimo meditacijos pagalba keliausim per kūno dalis, vidaus organus, atliksime savęs priėmimo ir meilės sau praktiką. Judėjimo metu, švelnūs judesiai, tarsi plaukiant ramia upe, atpalaiduoja, ramina ir leidžia pajausti ryšį su savimi" Ahimsa  

Palaiminimas (Deeksha). Per palaiminimą (Deekshą) prisijungiama prie trečios dimensijos, už fizinės dimensijos ir protinės - mentalinės dimensijos, prie dvasinės ar transendentinės dimensijos, kuri dažnai pabunda ir aktyvuojasi gilioje meditacijoje. Šią dimensiją galime pavadinti Aukštesnia Sąmone, Visata ar Aukštesniuoju Aš. Galima pavadinti tai Malone, buvimu ar dieviškumu - tai yra patirtis, kuri peržengia logiką ir apribojimus (O&O Akademija).

 Joga, moterų meditacija ir vizualizacija, stress Detox per meditaciją.